U bent hier:  ›   ›  Klachten

Klachten

Als Woonstichting Valburg iets doet waarover u niet tevreden bent, dan is er sprake van een klacht. Dat kan bijvoorbeeld gaan over een reparatie of een onjuiste huurafschrijving. Maar het kan ook zijn dat u vindt dat u niet goed geholpen bent door een van onze medewerkers of een van de bedrijven die voor ons werken.

Klachtenprocedure
Als dat zo is, dan willen wij dat natuurlijk van u horen. Samen met u proberen we een oplossing te vinden. Lukt dat niet, dan is er sprake van een klacht. U kunt dan gebruik maken van onze klachtenprocedure. Hierin is per soort klacht beschreven welke weg u kunt bewandelen.

Klachtencommissie Woningcorporaties
Heeft u onze klachtenprocedure doorlopen en bent u het oneens met de manier waarop uw klacht door ons is afgehandeld ? Dan kunt u hierover contact opnemen met de Klachtencommissie Woningcorporaties Deze onafhankelijke, externe commissie hoort betrokkenen en/of deskundigen en brengt onpartijdig advies uit. Correspondentieadres: Klachtencommissie Woningcorporaties Arnhem en omstreken, Postbus 72 6800 AB Arnhem, telefonisch bereikbaar via 026-4435945.
Download hier het Reglement Klachtencommissie. 

Huurcommissie
Heeft u met ons een conflict over de huurprijs, het onderhoud of de servicekosten? Dan kunt u de Huurcommissie om hulp vragen. De Huurcommissie adviseert en doet een uitspraak over de huurprijs en het onderhoud van huurwoningen.
Op www.Huurcommissie.nl vindt u meer informatie.

Voor veel storingen kunt u zelf contact opnemen met reparatiebedrijven.
Bij 'reparaties' vindt u de telefoonnummers.
Niet tevreden over hoe wij gehandeld hebben?
In onze klachtenprocedure leest u wat u kunt doen